kanunnikes schreef:Dag Raaf, ik spreek graag de wens uit dat uw vrouw niet al te veel pijn moet lijden. Ik begrijp uw ongenoegen in verband met de getuigen, maar de bestuurster kan opgeven dat u haar hebt verwittigd en dat nadien ook al het mogelijke is gedaan om uw vrouw verder te helpen. Dat zulk een breuk, veroorzaakt op dat moment, zeker niet van eerdere datum zou zijn, kunnen de dokters die haar opereerden zeker ook bevestigen. Ik begrijp dat het een hele opgave zal worden voor u om iedereen aan te schrijven die u zou kunnen verder helpen. Temeer omdat u ook bezorgd bent om uw vrouw. Ik hoop dat het vlug in orde zal komen. Veel sterkte.
Beste ,heel veel dank voor u medeleven . Waarschijnlijk volgende maand een tweede operatie . Wat de bestuurster betreft ,die dame was wel in orde hoor .Zij zit vooraan in zo een dubbel voertuig ,dus ze kon het niet gezien hebben en heeft na melding gedaan wat moest .De énige fout die ze misschien heeft gemaakt en aan de oorzaak van het ongeval lag is veel te veel mensen op haar tram toegelaten . (ik weet dat dit in opdracht is van de onbekwamen die de dienstverlening daar moeten regelen ,maar het mag niet ) De volgende keer (hopelijk komt die niet ) trek in aan de noodrem of alarmbel ,wat ik eigenlijk misschien beter had gedaan .Maar op zulk moment denk je eerst aan het slachtoffer natuurlijk (de verzekereing van de lijn dan weer niet ,die denken alleen er aan hoe ze zeker niet moeten vergoeden ,de rest intresseerd hun niks ,er is dan ook niks menselijk aan dat soort mensen ) Ik zit hier in mezelf te overwegen ,wanneer dit niet in orde komt (wat ik denk) ik bij de minste overtreding van ééntje van de bussen van de lijn (en dat zijn er veel uit tijdsdruk zeker wat onrechtmatig voorrang nemen betreft) ik er in volle vaart tegen zal knallen .En dan zal er politie aan te pas komen ,en enorm veel ziekenhuiskosten + veel werkverlet .
Dat zijn dingen die dan wel direct bewezen zijn en waar die onmensen zich niet onderuit kunnen trekken . En het zal in veelvoud gebeuren ,ik heb ook aan mijn kids gevraagd om zo te reageren om wat ze hun moeder aan doen . (wel in de gaten houden om geen passagiers in gevaar te brengen natuurlijk) Of die mensen zijn ook het slachtoffer dan die verzekering .