Door tamtamhen » 07 Mrt 2011, 15:06
Waar kunnen we terecht voor een klacht over de niet gevolgde dienstregeling op de lijn 500 in Rumst?
Zonet heeft mijn dochter een uur zitten wachten op de bus naar Mechelen aan de halte Catenberg. Vandaag dus 7/3/2011, schoolverlofregeling. Zij stond er al om 11u30 terwijl de bus zou moeten voorbijkomen om 11u54. Zij zou de trein moeten nemen in Mechelen naar Diest om 13u07. De latere bus om 12u24 is er ook niet doorgekomen, maar hiermee zou ze toch te laat komen. Om haar te depaneren ben ik haar dan maar gaan ophalen met de wagen om haar naar het station te brengen. Ik haal dit hier aan omdat dit voorval eerder regel dan uitzondering is en ik het beu word dat wij daar altijd het slachtoffer van worden en de wagen moeten gebruiken wat tegen alle aanbevelingen ingaat. Een vorige klacht leverde al niets op, daarom hoop ik via deze weg iets te bereiken. Als licht mentaal gehandicapte heeft mijn dochter geen andere mogelijkheid dan het openbaar vervoer te gebruiken. Al is het voor haar dan gratis, zij heeft toch recht op een correcte diensverlening.
Hierbij een foto van de regeling zoals ze ophangt in het bushokje.