Home Actueel Forums Algemeen Bus Nieuwe halteborden - De Lijn - in Leuven

Nieuwe halteborden - De Lijn - in Leuven

4 berichten • Pagina 1 van 1

Nieuwe halteborden - De Lijn - in Leuven

BerichtDoor Hagelander » 31 Dec 2010, 08:37

Wat zag mijn lodderoog afgelopen week (buiten veel sneeuw en ijs)? Jawel, ik zag in de regio Leuven heel wat nieuwe halteborden en hier en daar ook de nieuwe informatiezuilen. Die laatste waren nog wel niet in functie, maar er is toch al beweging, qua investeringen. Jeej!
Hagelander

Re: Nieuwe halteborden - De Lijn - in Leuven

BerichtDoor Leuven-Gent » 21 Jan 2011, 16:35

Zelfs in Limburg zijn ze al doorgedrongen. Daar was er eerst sprake van dat ze gingen wachten op de grote hernummering die al jaren in de lucht hangt, maar die wacht op Spartacus en Spartacus...
Leuven-Gent

BerichtDoor Trammist » 21 Jan 2011, 21:06

In Antwerpen zijn alle (zover ik kan zien...) halteborden vervangen. Een grote verbetering, moet ik zeggen. Het enige waar ik me aan stoor is dat er onderaan op de borjes enkel www.delijn.be staat en geen telefoonnummer meer... Als ik veel langer dan normaal sta te wachten aan een halte wil ik een telefoonnummer en geen url, want met min gsm bellen is geen probleem, maar met internet ben ik vet op dat moment. Er is trouwens plaats genoeg voor deurl én het telefoonnummer...
Trammist

BerichtDoor karelvast » 22 Jan 2011, 20:44

Trammist schreef:In Antwerpen zijn alle (zover ik kan zien...) halteborden vervangen. Een grote verbetering, moet ik zeggen. Het enige waar ik me aan stoor is dat er onderaan op de borjes enkel http://www.delijn.be staat en geen telefoonnummer meer... Als ik veel langer dan normaal sta te wachten aan een halte wil ik een telefoonnummer en geen url, want met min gsm bellen is geen probleem, maar met internet ben ik vet op dat moment. Er is trouwens plaats genoeg voor deurl én het telefoonnummer...

In de situatie die je schetst heeft het telefoonnummer weinig meerwaarde. 070/220 200 leidt immers naar een callcenter, en daar weten ze net zo min als jij waar je bus/tram zich op dat moment bevindt ;)
karelvast

4 berichten • Pagina 1 van 1

Terugkeren naar Bus

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Nieuwsbrief

Ben je nog niet geregistreerd
op de gratis nieuwsbrief,
registreer je dan hier!

Laatste forumberichten

Komende Activiteiten

Laatste reacties