Home Actueel TreinTramBus-forum Algemeen Bus Defecte ontwaardingsapparaten De Lijn

Defecte ontwaardingsapparaten De Lijn

3 berichten • Pagina 1 van 1

Defecte ontwaardingsapparaten De Lijn

BerichtDoor KMB-LWB » 26 Jul 2019, 14:00

De enige bus van de Lijn die ik regelmatig neem is bus 313 tussen Tienen en Sint-Truiden.

Ik gebruik een gewone 10 ritten kaart en zeker 1 op 2 keer rijd ik gratis omdat het ontwaardingsapparaat zogenaamd niet werkt. Op het eerste zicht lijkt dat gemakkelijk en goedkoop. Als je erover nadenkt kan je tot een heel ander besluit komen.

Wie betaalt het verlies van al de reizigers die op deze manier gratis rijden? Hoe maakt men de reizigersstatistieken en wat zijn de gevolgen?

Ik heb het probleem al meermaals gemeld. Het wordt weggelachen aangezien er nu na jaren nooit aan werd verholpen.
KMB-LWB

Re: Defecte ontwaardingsapparaten De Lijn

BerichtDoor lijnspotter » 26 Aug 2019, 08:05

Goede morgen

Gaat het steeds over dezelfde bus,? Dat kan je weten
Als je kaart niet werkt kijk dan eens boven de chauffeur naar een nummer van 4 of 6 cijfers. Dat nummer kan u ook vinden op de buitenzijde van de bus vooraan rechts boven ; op de flanken en ook achter de bus.

groetjes
Marc
lijnspotter

Re: Defecte ontwaardingsapparaten De Lijn

BerichtDoor KMB-LWB » 27 Sep 2019, 10:56

Nee, het gaat niet steeds om dezelfde bus wel steeds om dezelfde lijn.
KMB-LWB

3 berichten • Pagina 1 van 1

Terugkeren naar Bus

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Inschrijven nieuwsbrief

Komende Activiteiten

EHBO-OV

helpDe trein, tram of bus nemen is niet altijd makkelijk! Waar vind je de dienstregelingen? Hoeveel kost een ticket? Hoe weet je dat je op de juiste trein, tram of bus zit? ... Surf naar www.ehbo-ov.be voor een duidelijk antwoord!

Laatste reacties

Met de steun van

thumb_logo_nl_groen

ndm-lid-van

© TreinTramBus 2019 | Kortrijksesteenweg 304, 9000 Gent | T +32 (0)9 223 86 12