Verkoop tijdschriften

3 berichten • Pagina 1 van 1

Verkoop tijdschriften

BerichtDoor Bram » 23 Mrt 2011, 17:24

Eén van onze leden wil een aantal tijdschriften, die verband houden met het openbaar vervoer, van de hand doen.

Het betreft de volgende tijdschriften:

- Het Spoor (tijdschrift van de NMBS, de volledige jaargangen vanaf 1956 tot en met 1993)
- Spoorwegjournaal (een volledige reeks vanaf nr. 1 in 1986 tot en met nr. 2 in 1999)
- Railfoto (een volledige reeks vanaf nr. 2 tot en met nr. 44)
- Trans-Fer ( tijdschrift van de GTF, een volledige reeks vanaf nr. 99 tot en met nr. 146)
- De Stoomolocomotief (tijdschrift van de BVS, een volledige reeks vanaf nr. 1 tot en met nr. 6)
- BVS-Info (een volledige reeks vanaf nr. 95 tot en met nr. 137)
- Rail-Revue (de volledige jaargangen vanaf 1985 tot en met 1998)
- Vebov-Koerier ( een volledige reeks vanaf nr. 1 tot en met nr. 87)
- Openbaar Vervoer (uitgave van de stichting tijdschrift Openbaar Vervoer Utrecht (de volledige jaargangen van 1980 tot en met 1993)

Ben je in één of meerdere reeksen geïnteresseerd, reageer dan hieronder of neem contact op met het secretariaat. Aarzel niet om dit verder te verspreiden onder de liefhebbers.

Van de verkoopprijs wordt 10% aan de vereniging geschonken.
Bram

Re: Verkoop tijdschriften

BerichtDoor Gast » 23 Mrt 2011, 22:10

Dag Bram,

Ik heb alle reeksen van 'Spoorwegjournaal' (NL-talig), dus nr. 1 t.e.m. 179.

Ik mankeer enkel nog het jaar 1991, de nrs. 46 t.e.m. 56. Je had toen in die tijd Belgische en Nederlandse uitgaves. Ik heb interesse in deze nummers. Hopelijk zijn het Belgische uitgaves en NL-talig.

Als deze persoon deze nrs. te koop aanbiedt, dan heb ik zeker interesse. Ik kan de tijdschriften (als ze er zijn) in de 1ste week van de Paasvakantie komen afhalen.

Alvast bedankt!!
Gast

Re: Verkoop tijdschriften

BerichtDoor Bram » 25 Mrt 2011, 08:24

Hallo,

Ik wachtte nog op toestemming van één van onze meest eminente leden: je mag contact opnemen met Frans Dumont op het nummer 016/25.43.07.

Groeten,
Bram
Bram

3 berichten • Pagina 1 van 1

Terugkeren naar Andere

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Inschrijven nieuwsbrief

EHBO-OV

helpDe trein, tram of bus nemen is niet altijd makkelijk! Waar vind je de dienstregelingen? Hoeveel kost een ticket? Hoe weet je dat je op de juiste trein, tram of bus zit? ... Surf naar www.ehbo-ov.be voor een duidelijk antwoord!

Laatste reacties

Met de steun van

thumb_logo_nl_groen

ndm-lid-van

© TreinTramBus 2019 | Kortrijksesteenweg 304, 9000 Gent | T +32 (0)9 223 86 12