Excursie CW Mechelen

4 berichten • Pagina 1 van 1

Excursie CW Mechelen

BerichtDoor Molenbruch Y. » 14 Dec 2010, 16:40

Dag,

Ik zie dat de excursie naar de Centrale Werkplaatsen, waarvan ons op de ledendag gezegd is dat ze op 19 of 20 februari (in ieder geval in het weekend) zou plaatsvinden, nu in de rubriek 'komende activiteiten' gepland staat op 17 februari, een doordeweekse donderdag. Is dat de correcte datum? Misschien is er dan in de CW wat meer bedrijvigheid dan in het weekend, maar voor de vele leden die op weekdagen niet vrij zijn of dat niet lang op voorhand kunnen weten (zoals ik) zou die datum wel erg ongelukkig zijn...

Groeten,
Molenbruch Y.

Re: Excursie CW Mechelen

BerichtDoor Bram » 15 Dec 2010, 12:14

In de presentatie van de excursies staat 17 of 18 februari. Dat is respectievelijk donderdag of vrijdag. Ik weet wel niet wat er gezegd is natuurlijk.

Afbeelding
Bram

BerichtDoor Molenbruch Y. » 15 Dec 2010, 21:09

Dag,

Je hebt inderdaad gelijk wat de presentatie betreft. Ik heb me op de ledendag in een goedgelovige bui door iemand laten vertellen dat hij het jammer vond dat deze excursie tijdens het weekend plaatsvond, juist omwille van de lagere bedrijvigheid dan. Ik heb dat onterecht voor waarheid genomen daardoor was ik er dus van overtuigd dat de excursie tijdens het derde weekend van februari zou plaatsvinden, maar inderdaad: de presentatie laat er geen twijfel over bestaan. Sorry voor de verwarring.

Groeten,
Molenbruch Y.

BerichtDoor Bram » 15 Dec 2010, 22:24

Hopelijk kan je een dagje vrij nemen!
Bram

4 berichten • Pagina 1 van 1

Terugkeren naar Andere

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Inschrijven nieuwsbrief

EHBO-OV

helpDe trein, tram of bus nemen is niet altijd makkelijk! Waar vind je de dienstregelingen? Hoeveel kost een ticket? Hoe weet je dat je op de juiste trein, tram of bus zit? ... Surf naar www.ehbo-ov.be voor een duidelijk antwoord!

Laatste reacties

Met de steun van

thumb_logo_nl_groen

ndm-lid-van

© TreinTramBus 2019 | Kortrijksesteenweg 304, 9000 Gent | T +32 (0)9 223 86 12