Home Actueel Forums Reizigersreacties Andere reacties Wijzigingen aan het TTB-forum

Wijzigingen aan het TTB-forum

Opmerkingen die in geen van de bovenstaande groepen thuishoren.
26 berichten • Pagina 1 van 31, 2, 3

Re: Materieelinzet IC L 2338

BerichtDoor SIMPY.be » 12 Aug 2009, 14:08

BTW; Waar is de Quote-knop naar toe?!!!
SIMPY.be

BerichtDoor Administrator » 12 Aug 2009, 14:45

Waar stond die knop precies? Naast de kop van het bericht of onderaan?
Administrator
Beheerder

BerichtDoor steved » 12 Aug 2009, 15:04

naast het omgekeerde driehoekje met uitroepteken

gr, Steve
steved

Wijzigingen aan het TTB-forum

BerichtDoor kempenexpress » 12 Aug 2009, 18:31

Positief: de 'verhuis' van BTTB naar TTB (of zoiets in die aard...). Adm. en beh. zullen wel weten wat ik bedoel ;). Ik ben geen kenner, enkel gebruiker...

Negatief (eigenlijk een 'kan beter'): het forum heeft niet meer de volledige schermbreedte (zoals eerder deze week, maanden, jaren), waardoor er sommige functies zoals 'reactie', 'quote', aanwezigen op het forum e.d. er niet meer opstaat...

Misschien een tip naar een volgende update?
kempenexpress

Re: Wijzigingen aan het TTB-forum

BerichtDoor Administrator » 12 Aug 2009, 20:19

Het was de bedoeling dat het forum meer deel ging uitmaken van de algemene werking. Hadden we het forum laten staan op het oude domein, het zou op den duur een eigen leven gaan leiden zijn.

De schermbreedte vind ik persoonlijk niet erg. Een brede bladspiegel leest niet goed; een layout die meer een krantenlayout benaderd leest een stuk gemakkelijker. De foto's zijn inderdaad meer een probleem. Er zijn wel plugins denk ik die foto's automatisch verkleinen. Ik zal zoiets opsnorren. Wat betreft het verdwijnen van de quote knop geraak ik er ook niet goed wijs uit. Ik denk dat het met de nieuwe template te maken heeft. Deze lijkt hetzelfde maar is achterliggend aangepast om niet in conflict te komen met de opmaak van Joomla sites.

De integratie tussen inloggen op de site en het forum is ook nog niet ten einde. Er waren heel wat problemen in het begin. Om dit allemaal recht te trekken hebben we al veel moeite moeten doen maar het is nog niet ten einde.
Administrator
Beheerder

BerichtDoor SIMPY.be » 12 Aug 2009, 20:23

Inderdaad, nog een paar "kinderziektes", maar alvast héél mooi werk. Het is inderdaad veel mooier geïntegreerd nu!
SIMPY.be

BerichtDoor Molenbruch Y. » 12 Aug 2009, 20:40

Inderdaad, een pluim voor het mooie werk!

Ik stel wel vast dat ik sinds de hervorming niet meer kan inloggen in de ledenhoek, ondanks gebruik van correct e-mailadres en paswoord. Nochtans is mijn lidmaatschap nog lang niet verlopen...
Iemand anders die ook dit probleem aantreft?

Groeten,
Molenbruch Y.

BerichtDoor Administrator » 12 Aug 2009, 20:42

Probleem is dat er een veld verkeerd staat (Naam vs Gebruikersnaam). Onze IT man zal dit zo snel mogelijk oplossen.
Administrator
Beheerder

BerichtDoor haamu » 24 Aug 2009, 18:16

Ik weet niet of er nog anderen hetzelfde probleem hebben, maar de lay-out van het forum ziet er niet uit bij gebruik met Google Chrome of Mozilla Firefox.

Is daar iets aan te doen?
haamu

BerichtDoor Administrator » 01 Sep 2009, 14:50

Google Chrome heb ik juist getest zonder problemen. Onze webdeveloper gebruikt en test met Firefox, dus het zou me verwonderen dat daar problemen mee zijn. Ikzelf gebruik Opera 10 en heb grafisch geen enkel probleem vastgesteld.

Een browser die niet werkt is Internet Explorer 6 maar deze browser houdt zich niet aan de standaarden en Microsoft duwt gebruikers naar een nieuwere versie, bij voorkeur Internet Explorer 8.
Administrator
Beheerder

Volgende

26 berichten • Pagina 1 van 31, 2, 3

Terugkeren naar Andere reacties

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Nieuwsbrief

Ben je nog niet geregistreerd
op de gratis nieuwsbrief,
registreer je dan hier!

Laatste forumberichten