Door Ironman » 30 Jul 2008, 20:27
Ik kan me nog geen concrete mening vormen. Ik heb onlangs de lijn gebeld betreffende een chauffeur die door toedoen van werkzaamheden in onze buurt niet kwam opdagen aan de desbetreffende halte. Dit terwijl er geen gewijzigde dienstregeling werd aangekondigd door de lijn. Toen ze de chauffeur consulteerde beweerde die dat er niemand stond terwijl er 10 getuigen waren dat dit de grootste nonsens waren. Ik heb daarop een verontschuldigingsbrief gekregen waarin ze de verantwoordelijkheid doorschuiven op de aannemer van de werken. Die zou de toestand niet gebriefd hebben waardoor de feiten zijn gebeurd. Ik vernam van een andere passagier dat dit de 2de week op rij was. Wat heb je dan aan zo'n verontschuldigingsbrief. Moet ik die dan aan mijn baas voorleggen ter verontschuldiging dat ik weer maar eens te laat was??? Verder heb ik nu mijn beklag gedaan over de onmenswaardige omstandigheden waarin een moedig openbaar vervoergebruiker moet reizen. Slechte temperatuur op de bussen, te weinig plek.....om het uur een bus naar Leuven en zelfs na 20 u geen bus meer terug of zelfs helemaal geen bussen op zondag....ja het leven stopt dan he. Zijn we niet een beetje achteruit aan het gaan in België i.p.v voorwaarts???
Of is het normaal dat je doorweekt van het zweet op je werk moet toekomen om dan nog een hele dag de klant te woord te staan met een aangename lichaamsgeur wanneer je uit de openbare sauna op wielen komt??? Ik wacht nu af op een ractie van De Lijn.