Home Actueel Forums Reizigersreacties Informatie Schaarbeek - Brussel Noord: 32 minuten vertraging

Schaarbeek - Brussel Noord: 32 minuten vertraging

Opmerkingen over de informatievoorziening.
1 bericht • Pagina 1 van 1

Schaarbeek - Brussel Noord: 32 minuten vertraging

BerichtDoor Wijgmaal » 22 Jun 2010, 21:03

Vandaag weer goed groen gelachen.

Ik neem omstreels 17h05 een trein van Schaarbeek naar Brussel Noord. Die rijdt aan een slakkengangetje verder en blijft dan staan in noman's-land.

Na 15 minuten stilstand roept men eindelijk om dat het verkeer gestremd is wegens twee defecte treinen in de Noord-Zuid verbinding en dat de trein met 10 tot 15 minuten vertraging zal aankomen in Brussel Noord (blijkbaar vergat de conducteur op zijn horloge te kijken want de vertraging was toen al 15 minuten).

Uiteindelijk komen we aan na 37 minuten. Ik spring op de eerste de beste trein richting Mechelen.

Vraagje: kon men in Schaarbeek niet omroepen dat er problemen waren met de Noord-Zuid verbinding, dan had ik wel in Schaarbeek een trein richting Leuven of Mechelen genomen. Zelfs met de boemel was ik dan eerder thuis geweest.

(Ik weet het, ik had moeten Realtime raadplegen, maar om het in de sfeer van Jean-Pierre Van Rossem te zeggen, het is godverdomme godgeklaagd dat je zelfs in een NMBS station geen informatie over treinen krijgt.)
Wijgmaal

1 bericht • Pagina 1 van 1

Terugkeren naar Informatie

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Nieuwsbrief

Ben je nog niet geregistreerd
op de gratis nieuwsbrief,
registreer je dan hier!

Ontvang HTML?

Laatste forumberichten

Komende Activiteiten