Na wat opzoekingswerk volgde meteen de ontnuchtering: ook deze editie is weer verre van foutloos: fouten op lijn 53a, ontbrekende P-treinen tussen Antwerpen en Sint-Niklaas, geen spoor van de nieuwe P-treinen die in Diegem stoppen.
Zo weten we meteen ook waar die bon achteraan goed voor is: de rectificatie die we in juni 2009 mogen verwachten.
Ontbreken eveneens: de P-treinen Gent-Lichtervelde (op vrijdagavond, vertrek 16.40) en Gent-Lichtervelde-Brugge (vertrek 18.15)... Hierdoor ontbreekt meteen 20% van de bediening van Aarsele in het spoorboekje...
zal ik het in 2009 nog es wagen : vorige week waren in Vilvoorde nog altijd geen boekjes van lijn 25 te krijgen. Wel stak het molentje vol met boekjes van lijnen 12, 15, 16 (!!!), 36 en 36c. Zucht...
Blijven naar vragen, en indien vandaag nog niets, mailtje naar klantendienst en ombudsman. Anders verandert er nooit iets. Ik heb mijn exemplaar in Dendermonde kunnen krijgen op de eerste dag van de nieuwe dienstregeling, het NS-boek in Maastricht (zelfde prijs voor 2 exemplaren ).
steved schreef:zal ik het in 2009 nog es wagen : vorige week waren in Vilvoorde nog altijd geen boekjes van lijn 25 te krijgen. Wel stak het molentje vol met boekjes van lijnen 12, 15, 16 (!!!), 36 en 36c. Zucht...