Home Actueel Forums Reizigersreacties Dienstverlening Staking MIVB en realtime informatie

Staking MIVB en realtime informatie

Opmerkingen over de dienstverlening. Sub: verkoop, chauffeur, conducteur, staking, compensatie, overvol voertuig.
1 bericht • Pagina 1 van 1

Staking MIVB en realtime informatie

BerichtDoor Wijgmaal » 15 Feb 2011, 13:57

Vandaag staking van de metro in Brussel hoor ik op het 7-uur nieuws, ik hoop dus dat bus 58 wel zal rijden. Aan het station van Schaarbeek staan geen trams, dus check ik toch even via de railtime SMS dienst van MIVB (3883 ).

Dit is het antwoord:
IJzer 03 theoretische tijd
IJzer 13 theoretische tijd
Vivoorde station 08 theoretische tijd
Vivoorde station 20 theoretische tijd
aan de halte Schaarbeek

Een argeloze reiziger zou hier dus kunnen uit opmaken dat de bussen als normaal rijden, terwijl ze dit natuurlijk helemaal niet doen. En ik was er natuurlijk zelf ook ingelopen.

Zoals in een eerdere post {DESCRIPTION} opgemerkt (uit 2009!), een realtime systeem dient niet enkel juist te werken wanneer de bus, tram of trein normaal of met een aanvaardbare vertraging rijdt maar ook en vooral ook wanneer er zich uitzonderlijke omstandigheden voordoen, want net dan heb je als reiziger deze hulpmiddelen nodig.

Maar vermits ik dit reeds jaren geleden heb opgemerkt - ook schriftelijk aan de MIVB - vermoed ik dat dit toekomstmuziek zal zijn en blijven.
Wijgmaal

1 bericht • Pagina 1 van 1

Terugkeren naar Dienstverlening

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Nieuwsbrief

Ben je nog niet geregistreerd
op de gratis nieuwsbrief,
registreer je dan hier!

Laatste forumberichten

Komende Activiteiten

Laatste reacties