Vrouw opgesloten in Simonis

Opmerkingen over de dienstverlening. Sub: verkoop, chauffeur, conducteur, staking, compensatie, overvol voertuig.
3 berichten • Pagina 1 van 1

Vrouw opgesloten in Simonis

BerichtDoor Wijgmaal » 23 Okt 2015, 17:03

...en de onbeholpen, idiote en soms ronduit beledigende reacties van de NMBS helpdesk.

Een dame die elke dag de trein (NMBS) neemt naar Station Simonis is daar een uur ingesloten gebleven omdat niemand :
1) Wist dat het station bestond
2) Wist wie verantwoordelijk was om de deur open te maken
3) Tijd had om open te komen doen
4) enz...

Ze heeft 1 uur moeten wachten voor de volgende trein aankwam en een treinbegeleider de deur opendeed. Wanneer ze daarover belt met de helpdesk krijgt ze weer eens verwijten naar het hoofd geslingerd.

Volledige tekst in het Frans: https://www.facebook.com/SNCB/posts/893083130741697
Wijgmaal
 
Berichten: 92
Geregistreerd: 07 Jul 2008, 08:53
Woonplaats: Wijgmaal

Re: Vrouw opgesloten in Simonis

BerichtDoor xxl_filip » 26 Okt 2015, 18:00

tja, die Belgische gewoonte ook om tegenwoordig de infrastructuur tussen de verschillende vervoerders strikt te scheiden. In het buitenland is cross-platform overstappen doodgewoon, maar hier kan dit blijkbaar niet (meer). Bij de vernieuwing van West-station is deze mogelijkheid ook teniet gedaan.
xxl_filip
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 19 Okt 2013, 10:50

Re: Vrouw opgesloten in Simonis

BerichtDoor Wijgmaal » 30 Okt 2015, 14:15

Ondertussen toont de NMBS zich weer langs haar meest behulpzame kant...

...eerst eisen ze dat de vrouw in kwestie een apart formulier zou willen invullen om klacht neer te leggen (terwijl haar Facebook post op de NMBS pagina over 6000 maal werd geshared en meer dan 22000 keer geliked.)

...de NMBS nam één maal contact op per telefoon. Wanneer? Net op het uur en dag dat ze had gezegd dat ze niet gestoord wou worden.

Ondertussen wacht ze nog steeds op enige officiële reactie:

"Le service clientèle m a appelée vendredi soir passé à 19h30 (j avais signalé qu'entre 19h et 20h je ne pouvais pas répondre ayant 3 enfants à nourir, laver et mettre au lit) ils m ont laissé un message me disant qu ils prenaient ma plainte en considération, qu'ils investiguaient et qu'ils s'excusaient. Depuis, pas de nouvelles. Ils ont mon mail et mon téléphone. M'appeler une fois et me laisser un message n'est pas "tenter de me joindre en vain".
Wijgmaal
 
Berichten: 92
Geregistreerd: 07 Jul 2008, 08:53
Woonplaats: Wijgmaal


3 berichten • Pagina 1 van 1

Terugkeren naar Dienstverlening

cron

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Inschrijven nieuwsbrief


Komende Activiteiten

EHBO-OV

helpDe trein, tram of bus nemen is niet altijd makkelijk! Waar vind je de dienstregelingen? Hoeveel kost een ticket? Hoe weet je dat je op de juiste trein, tram of bus zit? ... Surf naar www.ehbo-ov.be voor een duidelijk antwoord!

Laatste reacties

Met de steun van


thumb_logo_nl_groen

  ndm-lid-van

© TreinTramBus 2017 | Kortrijksesteenweg 304, 9000 Gent | T +32 (0)9 223 86 12