Seinstoring Weerde

Opmerkingen over de dienstregeling en stiptheid. Sub: aansluiting, frequentie, verbelbussing, afschaffing, vervroeging, vertraging, doorstroming.
2 berichten • Pagina 1 van 1

Seinstoring Weerde

BerichtDoor steved » 01 Feb 2011, 19:19

Na vandaag is het me terug duidelijk geworden dat Intrabel geen ene moer om de reiziger geeft en wellicht enkel aan haar statiskiekjes denkt.

Nadat ik om 17u op m'n werk vertrokken was wou ik in Vilvoorde de trein van 17u19 naar Brussel nemen. Ik sta amper 'n paar minuten op het perron als de trein met 10 minuten vertraging omgeroepen wordt (door "druk treinverkeer" te Mechelen)... Tien minuten gaan voorbij en dan klinkt het verhaal al helemaal anders ... door 'n seinstoring te Weerde kan de trein niet doorkomen. Een L-trein uit Halle (L 26) wordt beperkt te Vilvoorde (waarna ie 10 min later leeg verderrijdt).

Nu, om Murphy volledig z'n werk te laten doen was ook de IR van 17u38 afgeschaft (defecte wagon)... dus was de enige oplossing de L-trein van 17u55.

En op m'n vraag aan de stationschef waarom één van de drie directe treinen die we intussen voorbij zagen razen niet kon stoppen (2x 'n Chalala en de Benelux) was het antwoord dat het NIET mocht van Infrabel... hij had speciaal gebeld (pluimpje !!) maar het mocht niet, en dat "ik wellicht weer verwijten naar m'n kop zou krijgen"...

Triest, door en door TRIEST.... shame on you Infrabel !

gr, Steve
steved

Re: Seinstoring Weerde

BerichtDoor steved » 01 Feb 2011, 19:21

PS : trein van 17u19 had uiteindelijk 1 uur en 4 minuten vetraging...

gr, Steve
steved

2 berichten • Pagina 1 van 1

Terugkeren naar Dienstregeling en stiptheid

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Nieuwsbrief

Ben je nog niet geregistreerd
op de gratis nieuwsbrief,
registreer je dan hier!

Laatste forumberichten

Komende Activiteiten