Home Actueel Forums Reizigersreacties Dienstregeling en stiptheid Bus 45 van Hasselt/Genk naar Maastricht

Bus 45 van Hasselt/Genk naar Maastricht

Opmerkingen over de dienstregeling en stiptheid. Sub: aansluiting, frequentie, verbelbussing, afschaffing, vervroeging, vertraging, doorstroming.
8 berichten • Pagina 1 van 1

Bus 45 van Hasselt/Genk naar Maastricht

BerichtDoor dono » 14 Jun 2010, 22:23

Hallo,

kan iemand me vertellen om je met een gewoon Belgisch abonnement (bv. Buzzy Pazz) van Hasselt of Genk met de bus naar Maastricht kan gaan?
Of moet hiervoor een 'internationaal' ticket voor gekocht worden?

Bedankt
dono

Re: Bus 45 van Hasselt/Genk naar Maastricht

BerichtDoor rian » 14 Jun 2010, 22:55

dono schreef:kan iemand me vertellen om je met een gewoon Belgisch abonnement (bv. Buzzy Pazz) van Hasselt of Genk met de bus naar Maastricht kan gaan?
Dat kan.

Groetjes,
Rian
rian

BerichtDoor dono » 14 Jun 2010, 22:59

Heb je daar een link van op de site van De Lijn misschien? Want ik had me al suf gezocht...

En volstaat een Buzzy Pazz eveneens voor de terugreis van Maastricht naar Genk/Hasselt?

Maar reeds bedankt! :)
dono

BerichtDoor Molenbruch Y. » 15 Jun 2010, 08:52

Dag,

Op alle diensten van/naar Maastricht die door De Lijn gereden worden (lijnen 20a, 45, 62 en 63) mag je in beide richtingen gewoon met een Buzzy Pass reizen. Overigens zijn ook de Nederlandse strippenkaarten geldig op Nederlands grondgebied.

Groeten,

P.S. Let trouwens even op voor de terugreis: er is geen opstaphalte op de Markt, maar wel aan de Van Hasseltkade.
Molenbruch Y.

BerichtDoor Leuven-Gent » 15 Jun 2010, 19:46

Hier staat een kaartje met de situatie in Maastricht:
http://www.treintrambus.be/actueel/foru ... icht#p2472
Leuven-Gent

BerichtDoor karelvast » 15 Jun 2010, 21:48

dono schreef:Heb je daar een link van op de site van De Lijn misschien? Want ik had me al suf gezocht...

Maar reeds bedankt! :)

Een Buzzy Pazz is geldig op elk voertuig van De Lijn, dus ook op bussen die eventuele grensoverschrijdende trajecten uitvoeren. Het gaat zelfs nog verder: op grensoverschrijdende lijnen die in gemengde exploitatie gereden worden met een buitenlandse vervoerder (zoals 42 Brugge-Breskens), is de Buzzy Pazz (net als elk ander vervoerbewijs van De Lijn) eveneens geldig over het gehele traject.
karelvast

BerichtDoor dono » 15 Jun 2010, 23:09

Dank! :D
dono

BerichtDoor rian » 16 Jun 2010, 02:28

karelvast schreef:
dono schreef:Heb je daar een link van op de site van De Lijn misschien? Want ik had me al suf gezocht...Maar reeds bedankt! :)
Een Buzzy Pazz is geldig op elk voertuig van De Lijn, dus ook op bussen die eventuele grensoverschrijdende trajecten uitvoeren. Het gaat zelfs nog verder: op grensoverschrijdende lijnen die in gemengde exploitatie gereden worden met een buitenlandse vervoerder (zoals 42 Brugge-Breskens), is de Buzzy Pazz (net als elk ander vervoerbewijs van De Lijn) eveneens geldig over het gehele traject.
Nee, op lijn 42 naar Breskens gelden Belgische vervoerbewijzen sinds een aantal jaren maar tot in Sluis.

Groetjes,
Rian
rian

8 berichten • Pagina 1 van 1

Terugkeren naar Dienstregeling en stiptheid

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Nieuwsbrief

Ben je nog niet geregistreerd
op de gratis nieuwsbrief,
registreer je dan hier!

Laatste forumberichten