Brussel: bezoek aan Traffic Control, het Weststation en het trammuseum van Woluwe
Alle treinverkeer in België wordt gesuperviseerd vanuit Traffic Control, het grote regelcentrum van Infrabel. Op zaterdag 9 mei krijgen wij in de voormiddag een unieke kans om dit regelcentrum te bezoeken, in combinatie met het seinhuis van Brussel-Zuid.
In de namiddag bekijken we het nieuwe overstappunt Brussel-West en brengen we een bezoek aan het trammuseum van Woluwe, dat lang gesloten is geweest voor renovatie.
Plaats en tijdstip van de afspraak, dagindeling
09:15: afspraak aan het trefpunt in Brussel-Zuid (hoofdgang, kant Eurostar)
09:30 – 12:30 bezoek Traffic Control + seinhuis Brussel-Zuid
12:30 eten (in kleinere groepen) in of in de buurt van Brussel-Zuid
14:00 vertrek met de metro naar Brussel-West, dan verplaatsing naar Woluwe en bezoek aan het trammuseum.
Ca 16:30 - einde
Deelnameprijs
TreinTramBus-leden: leden 10,00€ en niet-leden 12,00€, inclusief verzekering en MIVB- vervoersbewijzen. Maximum 50 deelnemers.
Begeleiding
De begeleiding gebeurt door Stefan Stynen en Kees Smilde. Detailinfo kunt u verkrijgen op het nummer 09/223 86.12. De dag zelf kunt u de organisatoren contacteren op nummer 0471/444 772.
Molenbruch Y. schreef:Dag,
Ik heb vorige week mijn inschrijving per mail verzonden en vervolgens de overschrijving van het verschuldigde bedrag gedaan, maar ik wacht nog steeds op een bevestiging (hoewel ik daar in mijn mail uitdrukkelijk naar gevraagd heb). Is dat normaal?
Groeten,
Ik volg dit niet op maar heb even in het bestand gekeken. Je staat op de lijst ingeschreven met twee personen. Beschouw dit maar als een bevestiging.
Trammist schreef:Is fotograferen toegelaten/een probleem daarbinnen in de TC / Seinhuis?