Home Actueel Forums Algemeen Trein Dienstregeling trein Kortrijk richting Brugge

Dienstregeling trein Kortrijk richting Brugge

2 berichten • Pagina 1 van 1

Dienstregeling trein Kortrijk richting Brugge

BerichtDoor Dali » 11 Dec 2011, 15:29

Beste,

De huidige situatie is dat er twee treinen/u zijn vanuit Kortrijk, naar Brugge. Dat er twee treinen zijn, is meer dan normaal vanwege de drukke lijn. Helaas neemt de tijdstippen van deze treinen, de voordelen grotendeels weg. De huidige situatie in het station van Kortrijk zit zo:
xx:48: IC834 Kortrijk - Oostende
xx:00: L664 Kortrijk - Brugge

Er zitten dus maar 12 (soms zelfs 9) minuten tussen beide treinen. Tenzij je de trein op het uur niet kan halen, dan moet je 48 minuten wachten (of soms zelfs 51min).

Ik vroeg mij dus af of jullie weet hebben van andere mensen die een betere spreiding wensen te zien.
Dali

Re: Dienstregeling trein Kortrijk richting Brugge

BerichtDoor overweg13 » 11 Dec 2011, 17:03

Mochten er alleen reizigers zijn die van Kortrijk naar Brugge willen sporen of naar een van de tussenstations, dan zou je gelijk hebben. Maar er zijn ook overstappers in Kortrijk en Lichtervelde, en de belangrijkste aansluitingen vragen eigenlijk deze onevenredige spreiding om aansluitingen met de lijnen 75, 89 en 73 te optimaliseren. En dan heb ik het nog niet eens over de aansluitingen in Brugge. Een betere spreiding zal bepaalde reizigers dus helpen, en andere in de kou zetten. Zo gaat het meestal met wijzigingen...
overweg13

2 berichten • Pagina 1 van 1

Terugkeren naar Trein

Lid worden

lidwordenvanbttb-met-tek

Nieuwsbrief

Ben je nog niet geregistreerd
op de gratis nieuwsbrief,
registreer je dan hier!

Laatste forumberichten

Komende Activiteiten

Laatste reacties